Πρόσφατα σχόλια πελατών

Τύπος επιβάτη
Πολύ καλό



από 5989 κριτικές
  • Καθαριότητα 8,2
  • Παροχές 7,9
  • Τοποθεσία 7,4
  • Άνεση/κατάσταση δωματίου: 8,2
  • Εξυπηρέτηση 8,2
  • Σχέση ποιότητας-τιμής 8,0
  • Φαγητό/Δείπνο: 6,9
Ταξινόμηση κατά
Επαληθευμένες κριτικές

Eric από Γερμανία
Επαγγελματίας
Superior με Θέα στην Πόλη
Έμεινε 2 βράδια τον Φεβρουάριος 2016
clean hotel with good sport facilities
the room is clean but a bit small. the hotel has good sports facilities
Η κριτική γράφτηκε στις 27 Φεβρουαρίου 2016
Σας φάνηκε χρήσιμη αυτή η κριτική;

Thomas από Κίνα
Ζευγάρι
Superior με Θέα στην Πόλη
Έμεινε 2 βράδια τον Φεβρουάριος 2016
Pay More Attention To Details
We're here on a business trip and the hotel was in a convenient location, near central and lot of transport options. They got a new lobby which was badl, less natural light, cheap material and bad workmanship. Sorry to said this but I like the old lobby rather than this. We were recommended to paid HKG$100/night for a room upgrade to a full sea view room on the 20th floor. Rm 2005 w/ queen size bed still the same as before was fine. 2 problems we encountered: 1, The bathroom was not cleaned properly, hair on edge of the bath tub and the bath tub was not scrub and clean properly and one face towel for two person?; 2, Door lock and the door safety chain was broken, they change the safety chain but the door lock still the same, every time you want to close the door you've to bang the door close and the new chain still won't work properly. Don't know if there's a change of management, but quality of service and maintenance have gone down.
Η κριτική γράφτηκε στις 27 Φεβρουαρίου 2016
Σας φάνηκε χρήσιμη αυτή η κριτική;

James από Ηνωμένο Βασίλειο
Επαγγελματίας
Superior με Θέα στην Πόλη
Έμεινε ένα βράδυ τον Φεβρουάριος 2016
Good value, good location, clean and friendly
It used to have a nice music lounge in the lobby with a live band, but they have taken it away :-(
Η κριτική γράφτηκε στις 26 Φεβρουαρίου 2016
Σας φάνηκε χρήσιμη αυτή η κριτική;

Anna από Αυστραλία
Ένα άτομο
Superior με Θέα στην Πόλη
Έμεινε 6 βράδια τον Ιούνιος 2013
Nice hotel
Good value, clean with friendly staff
Η κριτική γράφτηκε στις 23 Φεβρουαρίου 2016
Σας φάνηκε χρήσιμη αυτή η κριτική;

CHI από Ηνωμένο Βασίλειο
Επαγγελματίας
Superior με Θέα στην Πόλη
Έμεινε 2 βράδια τον Ιανουάριος 2016
Worth to Stay
1. Good location 2. Clean and tidy 3. flexible
Η κριτική γράφτηκε στις 16 Φεβρουαρίου 2016
Σας φάνηκε χρήσιμη αυτή η κριτική;

CHI από Ηνωμένο Βασίλειο
Επαγγελματίας
Superior με Θέα στην Πόλη
Έμεινε ένα βράδυ τον Μάρτιος 2015
Worth to stay
1. Good staff attitude 2. clean & tidy 3. flexible
Η κριτική γράφτηκε στις 16 Φεβρουαρίου 2016
Σας φάνηκε χρήσιμη αυτή η κριτική;

Martin από Νέα Ζηλανδία
Οικογένεια με μικρά παιδιά
Premier Θέα στο Λιμάνι
Έμεινε 2 βράδια τον Ιανουάριος 2016
Hong Kong a city of friendly people
Great hotel in market location of city. Easy access to water front for a stroll. Ding dings at door step. Great spot if you have children.
GREAT HOTEL
Η κριτική γράφτηκε στις 08 Φεβρουαρίου 2016
Σας φάνηκε χρήσιμη αυτή η κριτική;

Luis από Πορτογαλία
Επαγγελματίας
Premier Θέα στο Λιμάνι
Έμεινε 5 βράδια τον Φεβρουάριος 2016
Excellent
I am a regular traveller and always use the Island Pacific as my accommodation.
Η κριτική γράφτηκε στις 08 Φεβρουαρίου 2016
Σας φάνηκε χρήσιμη αυτή η κριτική;

Jean από Ηνωμένο Βασίλειο
Ένα άτομο
Superior με Θέα στην Πόλη
Έμεινε 3 βράδια τον Ιανουάριος 2016
Staying at Pacific Island Hotel
The comfort of the room, the location and general helpfulness of staff
My stay was generally very good, although I had arrived from a very hot Australia and, due to Hong Kong experiencing colder than usual temperatures, I was very cold my first night. I phoned down to the main desk to ask if I could have an extra blanket and was told to turn the heating up in the room. I ended up wearing a couple of jumpers and wrapped myself up in existing blanket. I was given an extra blanket the following evening and was, from then on, very comfortable, but thought it extremely odd that I would be refused a blanket in the first place! The food was okay and, refusal of blanket aside, the staff were very friendly and helpful. The room and bathroom was very clean.
Η κριτική γράφτηκε στις 01 Φεβρουαρίου 2016
Σας φάνηκε χρήσιμη αυτή η κριτική;

BEE από Σιγκαπούρη
Ένα άτομο
Premier Θέα στο Λιμάνι
Έμεινε 4 βράδια τον Ιανουάριος 2016
frequent stay at Island Pacific Hotel
Couple of feedback: 1. The elevators at the main lobby should have: - one button applies to all the 3 elevators - only allow access with hotel guests key card as now anyone can access. 2. I usually book full harbour view but find window glass panels which we can view the harbour being dirty and unable to fully enjoy the harbour view
Η κριτική γράφτηκε στις 31 Ιανουαρίου 2016
Σας φάνηκε χρήσιμη αυτή η κριτική;


1

2

3

1234

Ξεκινήστε εδώ και επιλέξτε το πρόγραμμα που προτιμάτε: