Πρόσφατα σχόλια πελατών

Τύπος επιβάτη
Άριστο



από 1148 κριτικές
  • Καθαριότητα 8,6
  • Παροχές 8,3
  • Τοποθεσία 8,5
  • Άνεση/κατάσταση δωματίου: 8,4
  • Εξυπηρέτηση 8,3
  • Σχέση ποιότητας-τιμής 7,9
  • Φαγητό/Δείπνο: 7,8
Ταξινόμηση κατά

KIRSTEN από Φιλιππίνες
Με επαγγελματικές υποχρεώσεις
Superior
Έμεινε 3 βράδια τον Ιούλιος 2016
very good..very peaceful
very good..very peaceful
Η κριτική γράφτηκε στις 29 Αυγούστου 2016

eileen από Φιλιππίνες
Οικογένειες με μικρά παιδιά
Superior
Έμεινε 2 βράδια τον Αύγουστος 2016
Good location. Nice room, great bed and comfortable pillows. Swimming pool too cold to be able to swim longer.
Η κριτική γράφτηκε στις 25 Αυγούστου 2016

Lisa από Νέα Ζηλανδία
Ζευγάρια
Deluxe
Έμεινε 5 βράδια τον Αύγουστος 2016
Definitely liked our stay here!
Great hotel with spacious room, nice pool and helpful staff.
Η κριτική γράφτηκε στις 23 Αυγούστου 2016

Hyerim από Νότια Κορέα
Μοναχικοί ταξιδιώτες
Έμεινε ένα βράδυ τον Αύγουστος 2016
good!
Room: wide & clean but expensive...
Η κριτική γράφτηκε στις 20 Αυγούστου 2016

Taek-Gwang από Νότια Κορέα
Μοναχικοί ταξιδιώτες
Deluxe
Έμεινε 3 βράδια τον Αύγουστος 2016
Location is perfect
Good location. The staff is so kind. The pool on the rooftop is fantastic.
Η κριτική γράφτηκε στις 19 Αυγούστου 2016

Kheng από Σιγκαπούρη
Με επαγγελματικές υποχρεώσεις
Deluxe
Έμεινε 2 βράδια τον Αύγουστος 2016
Attitude
There is no queuing pattern or system. Counter adviser simply take whoever walks in or cut in front. Front desk is not polite. I'm a customer, I don't owe the hotel anything or the staff!
Η κριτική γράφτηκε στις 14 Αυγούστου 2016

Jayesh από Ηνωμένο Βασίλειο
Οικογένειες με μεγαλύτερα παιδιά
Deluxe
Έμεινε 7 βράδια τον Ιούλιος 2016
Nice hotel and good location
A nice hotel and well connected. The staff we encountered were friendly and willing to help.
Η κριτική γράφτηκε στις 09 Αυγούστου 2016

Sungwook από Νότια Κορέα
Με επαγγελματικές υποχρεώσεις
Superior
Έμεινε 2 βράδια τον Αύγουστος 2016
excellent
very good trouble
Η κριτική γράφτηκε στις 08 Αυγούστου 2016

YIRU από Ταϊβάν
Ζευγάρια
Premier
Έμεινε ένα βράδυ τον Ιούλιος 2016
the concierge is terrible
Originally we were supposed to have a good stay, but it was all ruined by the inattentive and terrible concierge service next to the front desk. We bought food that requires refrigerator, we called first to inquire if the front desk could put the food in the fridge and they said yes. Then we gave our food to the concierge and remind them again that it has to be put in the fridge. When we return to the hotel ready to pick up our luggage and the food, we discovered that the food was hanged on our luggage outside the hotel, and everything got rotten. We were very angry since it's a waste of food (we could not eat it again after it's exposed in hot weather for so many hours) so we complained to the concierge manager. The manager distrusted us and treat us like we were lying. We were furious and disappointed about how Royal Garden Hotel treat its customer and reluctant to apologize when it's their staff's fault.
Η κριτική γράφτηκε στις 29 Ιουλίου 2016

Ruo από Μαλαισία
Με επαγγελματικές υποχρεώσεις
Deluxe
Έμεινε 3 βράδια τον Ιούλιος 2016
Good location
Good location, expensive tho.
Η κριτική γράφτηκε στις 27 Ιουλίου 2016


1

2

3

1234

Ξεκινήστε εδώ και επιλέξτε το πρόγραμμα που προτιμάτε: