Πρόσφατα σχόλια πελατών

Τύπος επιβάτη
Άριστο



από 1142 κριτικές
  • Καθαριότητα 8,6
  • Παροχές 8,3
  • Τοποθεσία 8,5
  • Άνεση/κατάσταση δωματίου: 8,4
  • Εξυπηρέτηση 8,3
  • Σχέση ποιότητας-τιμής 7,8
  • Φαγητό/Δείπνο: 7,8
Ταξινόμηση κατά

Taek-Gwang από Νότια Κορέα
Μοναχικοί ταξιδιώτες
Deluxe
Έμεινε 3 βράδια τον Αύγουστος 2016
Location is perfect
Good location. The staff is so kind. The pool on the rooftop is fantastic.
Η κριτική γράφτηκε στις 19 Αυγούστου 2016
Σας φάνηκε χρήσιμη αυτή η κριτική;

Kheng από Σιγκαπούρη
Με επαγγελματικές υποχρεώσεις
Deluxe
Έμεινε 2 βράδια τον Αύγουστος 2016
Attitude
There is no queuing pattern or system. Counter adviser simply take whoever walks in or cut in front. Front desk is not polite. I'm a customer, I don't owe the hotel anything or the staff!
Η κριτική γράφτηκε στις 14 Αυγούστου 2016
Σας φάνηκε χρήσιμη αυτή η κριτική;

Jayesh από Ηνωμένο Βασίλειο
Οικογένειες με μεγαλύτερα παιδιά
Deluxe
Έμεινε 7 βράδια τον Ιούλιος 2016
Nice hotel and good location
A nice hotel and well connected. The staff we encountered were friendly and willing to help.
Η κριτική γράφτηκε στις 09 Αυγούστου 2016
Σας φάνηκε χρήσιμη αυτή η κριτική;

Sungwook από Νότια Κορέα
Με επαγγελματικές υποχρεώσεις
Superior
Έμεινε 2 βράδια τον Αύγουστος 2016
excellent
very good trouble
Η κριτική γράφτηκε στις 08 Αυγούστου 2016
Σας φάνηκε χρήσιμη αυτή η κριτική;

YIRU από Ταϊβάν
Ζευγάρια
Premier
Έμεινε ένα βράδυ τον Ιούλιος 2016
the concierge is terrible
Originally we were supposed to have a good stay, but it was all ruined by the inattentive and terrible concierge service next to the front desk. We bought food that requires refrigerator, we called first to inquire if the front desk could put the food in the fridge and they said yes. Then we gave our food to the concierge and remind them again that it has to be put in the fridge. When we return to the hotel ready to pick up our luggage and the food, we discovered that the food was hanged on our luggage outside the hotel, and everything got rotten. We were very angry since it's a waste of food (we could not eat it again after it's exposed in hot weather for so many hours) so we complained to the concierge manager. The manager distrusted us and treat us like we were lying. We were furious and disappointed about how Royal Garden Hotel treat its customer and reluctant to apologize when it's their staff's fault.
Η κριτική γράφτηκε στις 29 Ιουλίου 2016
Σας φάνηκε χρήσιμη αυτή η κριτική;

Ruo από Μαλαισία
Με επαγγελματικές υποχρεώσεις
Deluxe
Έμεινε 3 βράδια τον Ιούλιος 2016
Good location
Good location, expensive tho.
Η κριτική γράφτηκε στις 27 Ιουλίου 2016
Σας φάνηκε χρήσιμη αυτή η κριτική;

Riko από Ιαπωνία
Μοναχικοί ταξιδιώτες
Deluxe
Έμεινε 2 βράδια τον Ιούλιος 2016
It was nice staying here.
It was my third time staying at this hotel and I thought their survise skills were getting better than previous time.
Η κριτική γράφτηκε στις 27 Ιουλίου 2016
Σας φάνηκε χρήσιμη αυτή η κριτική;

Chiang από Χονγκ Κονγκ
Ζευγάρια
Superior Queen or Twin Room with Smartphone
Έμεινε ένα βράδυ τον Ιούλιος 2016
Comfortable
Appreciated they fulfill our requested.
Η κριτική γράφτηκε στις 26 Ιουλίου 2016
Σας φάνηκε χρήσιμη αυτή η κριτική;

Frankie από Χονγκ Κονγκ
Ζευγάρια
Deluxe
Έμεινε ένα βράδυ τον Ιούλιος 2016
Roof top swimming pool surrounded by commercial buildings
Good location for shopping and food in this area. We enjoy the roof top swimming pool even not so big due to limited space, under the very hot season right now, it is still a good choice for hiding away from the busy life.
Η κριτική γράφτηκε στις 25 Ιουλίου 2016
Σας φάνηκε χρήσιμη αυτή η κριτική;

Ali από Ρωσία
Οικογένειες με μικρά παιδιά
Superior Queen or Twin Room with Smartphone
Έμεινε ένα βράδυ τον Ιούνιος 2016
Best Hotel in Best City
Location ,Service , Clean , Comfortable , Beautiful design
Η κριτική γράφτηκε στις 15 Ιουλίου 2016
Σας φάνηκε χρήσιμη αυτή η κριτική;


1

2

3

1234

Ξεκινήστε εδώ και επιλέξτε το πρόγραμμα που προτιμάτε: