Πρόσφατα σχόλια πελατών

Τύπος επιβάτη
Καλό



από 5079 κριτικές
  • Καθαριότητα 7,6
  • Παροχές 6,8
  • Τοποθεσία 8,4
  • Άνεση/κατάσταση δωματίου: 7,1
  • Εξυπηρέτηση 7,1
  • Σχέση ποιότητας-τιμής 7,4
  • Φαγητό/Δείπνο: 6,3
Ταξινόμηση κατά

Chyan από Μαλαισία
Ζευγάρι
Απλό
Έμεινε 2 βράδια τον Μάιος 2016
Value
Near to the MRT station.Clean room.Smart phone provided.
Η κριτική γράφτηκε στις 05 Σεπτεμβρίου 2016
Σας φάνηκε χρήσιμη αυτή η κριτική;

Ma από Φιλιππίνες
Οικογένεια με μεγάλα παιδιά
Απλό
Έμεινε 2 βράδια τον Φεβρουάριος 2016
value for money
the room is so small
Η κριτική γράφτηκε στις 05 Σεπτεμβρίου 2016
Σας φάνηκε χρήσιμη αυτή η κριτική;

Ma από Φιλιππίνες
Οικογένεια με μικρά παιδιά
Απλό
Έμεινε 2 βράδια τον Φεβρουάριος 2016
staff not so nice especially to filipino
price is reasonable,very near in mongkok
Η κριτική γράφτηκε στις 05 Σεπτεμβρίου 2016
Σας φάνηκε χρήσιμη αυτή η κριτική;

Marifi από Φιλιππίνες
Οικογένεια με μικρά παιδιά
Απλό
Έμεινε 3 βράδια τον Σεπτέμβριος 2016
Awesome hotel
So far they are the first hotel with smart handyphone
Η κριτική γράφτηκε στις 05 Σεπτεμβρίου 2016
Σας φάνηκε χρήσιμη αυτή η κριτική;

Dewi από Ινδονησία
Οικογένεια με μεγάλα παιδιά
Απλό
Έμεινε 4 βράδια τον Αύγουστος 2016
Overall is good
Like the other typical HK Hotel rooms, they tend to be small. So, if you bring children, you need to book another extra superior room to sleep in. Or try to book suite that has a king size bed and probably a sofa to sleep at. But for a couple or any 2 persons, Silka is a good choice! So close to Temple Street and there is 7 eleven at the back.
Η κριτική γράφτηκε στις 04 Σεπτεμβρίου 2016
Σας φάνηκε χρήσιμη αυτή η κριτική;

Michael από Φιλιππίνες
Ένα άτομο
Απλό
Έμεινε ένα βράδυ τον Απρίλιος 2016
The best in Hong Kong
Silka Seaview Hotel I can say is the most cost efficient hotel in Hong Kong for the reason that first, the rates are very affordable, second, its very near to the MTR with 2 - 3 minutes walk, third, its in the heart of the city, with just 5 minute stroll to Mongkok and a train away to Tsim Sha Tsui, fourth, there are an ample amount of dining choices around the area from the local restaurants all the way to McDonald's and KFC so you'll never get hungry, fifth, their is free WiFi connectivity throughout the hotel and not to mention their free usage of the Handy phone, an Alcatel smartphone which is very useful to every tourist becuause it provides navigation and connectivity. Another thing that I loved is their baggage counter. Unlike other hotels Silka offers baggage counter for their guests to leave their bagages even after check-out time which is awesome. The only downside is that - NONE. I would definitely stay again in this hotel on my next HK trip on December.
Η κριτική γράφτηκε στις 04 Σεπτεμβρίου 2016
Σας φάνηκε χρήσιμη αυτή η κριτική;

JIA από Μαλαισία
Οικογένεια με μικρά παιδιά
Απλό
Έμεινε 2 βράδια τον Φεβρουάριος 2016
Good location.
Nearby the famous area, Mongkok.
Η κριτική γράφτηκε στις 03 Σεπτεμβρίου 2016
Σας φάνηκε χρήσιμη αυτή η κριτική;

josielyn από Φιλιππίνες
Οικογένεια με μικρά παιδιά
Απλό
Έμεινε 2 βράδια τον Αύγουστος 2016
Great
Very Accessible to mtr
Η κριτική γράφτηκε στις 03 Σεπτεμβρίου 2016
Σας φάνηκε χρήσιμη αυτή η κριτική;

Kimberly από Φιλιππίνες
Ζευγάρι
Απλό
Έμεινε 2 βράδια τον Αύγουστος 2016
The handy phone is really helpful, plus the location is great!
We liked the hotel's location because it is just a short walk from Yau Ma Tei station, and places to eat are just around the corner, literally. Our room's small, but what do you expect, it's Hongkong. We actually don't mind since we would be touring around the whole day. Wifi connection inside our room was good, and the best thing that we really like about this hotel is the handy smartphone with wifi & hotspot! It really was a great help especially for us tourists 👍🏼 We would definitely stay here again.
Η κριτική γράφτηκε στις 01 Σεπτεμβρίου 2016
Σας φάνηκε χρήσιμη αυτή η κριτική;

Tan από Σιγκαπούρη
Ζευγάρι
Απλό
Έμεινε 3 βράδια τον Αύγουστος 2016
LOCATION WAS GOOD BUT ATTITUDE OF HOTEL STAFF AND AIRCON NEEDS IMPROVEMENT
Stayed in this hotel for 3 nights during a personal trip. 1. Service attitude of counter staff and conceige needs much improvement. No smiles. Works like robot with no expressions. 2. The aircon of the rooms are atrocious. The aircon in the bus feels cooler then the one in the room. We are so hot and there is NO airconditioning even though its down to high fan and 10 degree.
Η κριτική γράφτηκε στις 01 Σεπτεμβρίου 2016
Σας φάνηκε χρήσιμη αυτή η κριτική;


1

2

3

1234

Ξεκινήστε εδώ και επιλέξτε το πρόγραμμα που προτιμάτε: