2015
Άριστο 8,2
αποτέλεσμα από 1193 κριτικές

Πρόσφατα σχόλια πελατών

Τύπος επιβάτη
Άριστο



από 1193 κριτικές
  • Καθαριότητα 8,4
  • Παροχές 7,7
  • Τοποθεσία 8,3
  • Άνεση/κατάσταση δωματίου: 8,3
  • Εξυπηρέτηση 8,4
  • Σχέση ποιότητας-τιμής 8,1
  • Φαγητό/Δείπνο: 7,9
Ταξινόμηση κατά

burton από Ηνωμένες Πολιτείες
Μοναχικοί ταξιδιώτες
Superior με Πρωινό
Έμεινε 2 βράδια τον Ιανουάριος 2016
good
great staff, very helpful, clean and comfortable
excellent
Η κριτική γράφτηκε στις 09 Ιανουαρίου 2016

Olivar από Ινδία
Ζευγάρια
Superior με Πρωινό
Έμεινε ένα βράδυ τον Δεκέμβριος 2015
A 5 Star Hotel but not with a 5 Star Standard
Location, Reception and roof top Restaruent
The Room was just okay and the flooring was not wooden but Mica sheets which was making noise while walking across the room. Thanks.
Η κριτική γράφτηκε στις 05 Ιανουαρίου 2016

Sriram από Ηνωμένες Πολιτείες
Οικογένειες με μικρά παιδιά
Superior με Πρωινό
Έμεινε 3 βράδια τον Δεκέμβριος 2015
Nice restaurant
Comfort,People friendly and great location
Pleasant,Enjoyable.Stayed during the heavy rains in chennai and later as well.Enjoyed the stay torally
Η κριτική γράφτηκε στις 03 Ιανουαρίου 2016

Muthu από Σιγκαπούρη
Οικογένειες με μεγαλύτερα παιδιά
Deluxe Σουίτα με Πρωινό
Έμεινε 4 βράδια τον Δεκέμβριος 2015
Very helpfull and accomodative
Good Food, Spacious & Friendly staff
Very pleasant and the hotel staff were very helpful. Room service was promptly done and the cleanliness level is good. Good food and excellent service by the team. A complementary cake was provided to celebrate one of our family members birthday. Thank you Mr. Narin. We will visit the hotel again. Thanks.
Η κριτική γράφτηκε στις 29 Δεκεμβρίου 2015

Sandrasegran από Σιγκαπούρη
Γκρουπ
Έμεινε 5 βράδια τον Δεκέμβριος 2015
A pleseant experience
The staff were well mannered and answered queries diligently. The room was clean and room service was done promptly. The hotel staff were flexible to accommodate request.
Naraindran and all the other staff in the hotel were knowledgeable and were flexible when accommodating request. They also gave a complimentary cake to celebrate my mom's birthday. It was a very kind gesture from them.
Η κριτική γράφτηκε στις 28 Δεκεμβρίου 2015

Prasad από Ινδία
Με επαγγελματικές υποχρεώσεις
Superior με Πρωινό
Έμεινε 2 βράδια τον Ιούνιος 2015
Not worth for the money
central location
Pleasant
Η κριτική γράφτηκε στις 26 Δεκεμβρίου 2015

Nooraini από Σιγκαπούρη
Ζευγάρια
Superior με Πρωινό
Έμεινε 16 βράδια τον Δεκέμβριος 2015
N
Service, hospitality and ambience.
Enjoyed my stay and looking forward to visit again.
Η κριτική γράφτηκε στις 26 Δεκεμβρίου 2015

Dessagren από Νότιος Αφρική
Ζευγάρια
Superior με Πρωινό
Έμεινε 4 βράδια τον Δεκέμβριος 2015
Untidy - rooms untidy, duvet was torn, worm in sal
Location was good, stayed there in 2011 and standards have dropped. Excuse of floods does not mean marble cannot be polished.
Generally ok. Left early and despite making arrangements, breakfast pack was not made. Appears lack of co-ordination. Old management should be brought back.
Η κριτική γράφτηκε στις 26 Δεκεμβρίου 2015

K από Ινδία
Οικογένειες με μεγαλύτερα παιδιά
Superior δίκλινο δωμάτιο
Έμεινε 2 βράδια τον Δεκέμβριος 2015
My Accord Stay
Location is good. Rooms are self sufficient. Friendly staff.
I can rate my stay 6/10 . The transport co ordination was very disappointing.
Η κριτική γράφτηκε στις 25 Δεκεμβρίου 2015

Sirish από Ινδία
Γκρουπ
Superior με Πρωινό
Έμεινε 2 βράδια τον Δεκέμβριος 2015
Good stay
Location, Price, restaurant
Comfortable. Check in procedure too long drawn. Could be improved.
Η κριτική γράφτηκε στις 23 Δεκεμβρίου 2015


1

Επιλέξτε το πρόγραμμα επιβράβευσης που χρησιμοποιείτε

Στο πάνω μέρος της σελίδας, πατήστε PointsMAX και θα δείτε πολλά δημοφιλή προγράμματα αεροπορικών εταιρειών και επιβράβευσης για να επιλέξετε το δικό σας.

2

Επιλέξτε ένα δωμάτιο με πόντους

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Κερδίστε έως και 4900 πόντους

Κάθε δωμάτιο που συμμετέχει στο πρόγραμμα θα εμφανίζει τους πόντους που θα κερδίσετε με την κράτηση.

3

Συνδεθείτε και κερδίστε πόντους!

  • Ταυτότητα Προγράμματος Μέλους
  • Δεν θα μείνω σε κάποιο από τα δωμάτια αυτής της κράτησης. Κάνω την κράτηση εκ μέρους κάποιου άλλου.

Συμπληρώστε τον κωδικό μέλους σας για το επιλεγμένο πρόγραμμα κατά τη διαδικασία της κράτησης. Θα κερδίσετε τον αριθμό των πόντων που εμφανίζονται κατά την κράτηση μόλις κάνετε check-out. Τόσο απλά!

Ξεκινήστε εδώ και επιλέξτε το πρόγραμμα που προτιμάτε: