Πίσω σε πληροφ. ξενοδοχείου

2015
Άριστο 8,2
αποτέλεσμα από 1178 κριτικές

Πρόσφατα σχόλια πελατών

Τύπος επιβάτη
Άριστο



από 1178 κριτικές
  • Κατάσταση/καθαριότητα ξενοδοχείου: 8,4
  • Παροχές 7,6
  • Τοποθεσία 8,3
  • Άνεση/κατάσταση δωματίου: 8,3
  • Απόδοση προσωπικού: 8,4
  • Σχέση ποιότητας-τιμής: 8,1
  • Φαγητό/Δείπνο: 7,9
Ταξινόμηση κατά

RAGHURAMAN C. από Ινδία
Ζευγάρια
Έμεινε ένα βράδυ τον Νοέμβριος 2015
Excellent Hotel
Booked this hotel for a friend and his spouse. They really loved the stay there and everything was perfect.
Η κριτική γράφτηκε στις 14 Ιουνίου 2016

Shiva M. από Σιγκαπούρη
Με επαγγελματικές υποχρεώσεις
Έμεινε 7 βράδια τον Μάιος 2016
Disappointing and Awful
- service was bad - housekeeping took 70mins to bring us fresh towels - have to call at least 4 times to get things done - communication between staff is horrible - asked for quiet rooms , due to work schedule. Gave us room right infront of the lifts - front desk lost our passport copies! And still can demand for re-scan when checking out. - some electrical points in the room didnt work.
Η κριτική γράφτηκε στις 11 Ιουνίου 2016

Yusmaliza Y. από Μαλαισία
Οικογένειες με μικρά παιδιά
Έμεινε 2 βράδια τον Ιούνιος 2016
Not very happy
Need to improve a lot. No towel. Staff very slow. Poor communication
Η κριτική γράφτηκε στις 06 Ιουνίου 2016

Thayumanavan K. από Καναδάς
Οικογένειες με μεγαλύτερα παιδιά
Έμεινε 3 βράδια τον Μάιος 2016
Not great to be evaluated at 8+
Linen delivery times disappointed. Cleanliness is a question. Not great.
Η κριτική γράφτηκε στις 04 Ιουνίου 2016

Saravanan P. από Ινδία
Οικογένειες με μικρά παιδιά
Έμεινε 3 βράδια τον Μάιος 2016
Had a nice time
best value for money
Η κριτική γράφτηκε στις 02 Ιουνίου 2016

Thangavelu V. από Ινδία
Οικογένειες με μικρά παιδιά
Έμεινε 3 βράδια τον Μάιος 2016
Review
Bath room is not convenient for us.no separate electric switch available for mobile charge.one blug is not working properly.
Η κριτική γράφτηκε στις 30 Μαΐου 2016

selvadurai S. από Μαλαισία
Με επαγγελματικές υποχρεώσεις
Έμεινε 4 βράδια τον Μάιος 2016
Excellent stay
The staff were very attentive and accommodating, even allow me for late checkout. Have not tried their facilities but breakfast was excellent with good spread. Definitely will return to the hotel for another stay.
Η κριτική γράφτηκε στις 30 Μαΐου 2016

madhu B. από Ηνωμένες Πολιτείες
Μοναχικοί ταξιδιώτες
Έμεινε 8 βράδια τον Μάιος 2016
Best Staff
Praveen and Anupam served in the restaurant and were excellent. The restaurant staff were great in general. The housekeeping staff worked very hard and attended to our needs promptly and sensitively. The staff at the front desk were very accomodating and thoughtful. The managerial staff, in particular, Jyothi was very thoughtful and flexible. Anmoy Das went out of his way to help us with transportation needs, as did other front desk staff. A simply fabulous and helpful group of employees at the Accord, who do everything they can to please the clients. Am sure the hotel management appreciates how valuable the employees are to their business.
Η κριτική γράφτηκε στις 30 Μαΐου 2016

Sathish S. από Αυστραλία
Ζευγάρια
Έμεινε 3 βράδια τον Μάιος 2016
Good
Good
Η κριτική γράφτηκε στις 25 Μαΐου 2016

Krishnan U. από Μαλαισία
Με επαγγελματικές υποχρεώσεις
Έμεινε 4 βράδια τον Μάιος 2016
Business trip
Excellent will recommend. my friends.
Η κριτική γράφτηκε στις 15 Μαΐου 2016