Πρόσφατα σχόλια πελατών

Τύπος επιβάτη
Καλό



από 887 κριτικές
  • Καθαριότητα 7,8
  • Παροχές 6,5
  • Τοποθεσία 7,7
  • Άνεση/κατάσταση δωματίου: 7,6
  • Εξυπηρέτηση 7,2
  • Σχέση ποιότητας-τιμής 7,5
  • Φαγητό/Δείπνο: 6,5
Ταξινόμηση κατά

Martini από Ινδονησία
Επαγγελματίας
Superior
Έμεινε 2 βράδια τον Αύγουστος 2016
overall good
overall good
Η κριτική γράφτηκε στις 22 Αυγούστου 2016

Maraden από Ινδονησία
Επαγγελματίας
Executive
Έμεινε ένα βράδυ τον Αύγουστος 2016
not suiteable
This is 3 stars hotel
Η κριτική γράφτηκε στις 20 Αυγούστου 2016

shaderon από Μαλαισία
Ένα άτομο
Deluxe
Έμεινε 2 βράδια τον Αύγουστος 2016
Good location
Its easy access for traveling from and to airport. Very near from train station and close with Centre Point Mall. Suitable for those who just like walking activity.
Η κριτική γράφτηκε στις 08 Αυγούστου 2016

Martini από Ινδονησία
Επαγγελματίας
Deluxe
Έμεινε ένα βράδυ τον Ιούλιος 2016
OK
OK
Η κριτική γράφτηκε στις 28 Ιουλίου 2016

Justin από Μαλαισία
Επαγγελματίας
Superior
Έμεινε 2 βράδια τον Ιούλιος 2016
Great Place to stay
Clean and convenient place to stay. Near malls and train station.
Η κριτική γράφτηκε στις 26 Ιουλίου 2016

Adam από Ινδονησία
Οικογένεια με μικρά παιδιά
Superior
Έμεινε ένα βράδυ τον Ιούλιος 2016
Nice hotel
thank u
Η κριτική γράφτηκε στις 20 Ιουλίου 2016

Adam από Ινδονησία
Οικογένεια με μικρά παιδιά
Superior
Έμεινε ένα βράδυ τον Ιούλιος 2016
nice hotel
thank u
Η κριτική γράφτηκε στις 20 Ιουλίου 2016

Johndry από Ινδονησία
Γκρουπ
Superior
Έμεινε ένα βράδυ τον Ιούλιος 2016
late check in
im staying at karibia for 1 night ( 2 connecting rooms ) , i check in at 1.30 PM just for 1 room, because another room is still being cleaned. I wait and wait for another room until 3PM!!!! so disappointed for that ( I request early check in at Agoda ) .
Η κριτική γράφτηκε στις 14 Ιουλίου 2016

Sisilyana από Ινδονησία
Γκρουπ
Superior
Έμεινε 2 βράδια τον Ιούλιος 2016
room is spacious', the aircon doesn't work at the 1st night but it did work well after i complaint t
will come here again for next trip
Η κριτική γράφτηκε στις 12 Ιουλίου 2016

Ferdiyan από Ινδονησία
Οικογένεια με μεγάλα παιδιά
Superior
Έμεινε 4 βράδια τον Ιούνιος 2016
Very disappointing attitude
This was probably one of the many visits to this hotel, yet unfortunately might be my last. I book this hotel without breakfast since for the first 2 days I will be mostly out of Medan. During our check-in, the receptionist asked us if we wanted to upgrade to opt for the breakfast in which I declined already due to the reasons explained. Yet, he still gave me complete breakfast vouchers, in which I re-confirmed that it can be used. We then had ou breakfast on the 30th, and agree to pay for an additional 1(one) pax. on the next day, we were surprised that the maitre'd told us that we have to pay all the breakfast and the vouchers are not eligable. They did not admit why they have given the vouchers to me in the first place. He even did not like my complaint and said that we were difficult guest! UNBELIEVABLE! We checked out the next morning, no apology, no nothing. I even had to asked the complete invoice of this 'ridiculous' breakfast otherwise they did not even bother to give me a copy. The facilities, cleanliness of the hotel is fine, however, the attitude and clear lask of respect for guest if problematic.
Η κριτική γράφτηκε στις 05 Ιουλίου 2016


1

2

3

1234

Ξεκινήστε εδώ και επιλέξτε το πρόγραμμα που προτιμάτε: