2015
Πολύ καλό 7,9
αποτέλεσμα από 3283 κριτικές

Πρόσφατα σχόλια πελατών

Τύπος επιβάτη
Πολύ καλό



από 3283 κριτικές
  • Καθαριότητα 7,7
  • Παροχές 7,7
  • Τοποθεσία 8,8
  • Άνεση/κατάσταση δωματίου: 7,9
  • Εξυπηρέτηση 7,8
  • Σχέση ποιότητας-τιμής 7,5
  • Φαγητό/Δείπνο: 7,4
Ταξινόμηση κατά

JIMIN από Νότια Κορέα
Μοναχικοί ταξιδιώτες
Superior δωμάτιο
Έμεινε ένα βράδυ τον Οκτώβριος 2015
just in front of the airport
for early flight
Η κριτική γράφτηκε στις 11 Σεπτεμβρίου 2016
Σας φάνηκε χρήσιμη αυτή η κριτική;

Martin από Αυστραλία
Ζευγάρια
Superior δωμάτιο
Έμεινε ένα βράδυ τον Σεπτέμβριος 2016
Old world charm
Great location,excellent service and food quality. Hard to beat
Η κριτική γράφτηκε στις 11 Σεπτεμβρίου 2016
Σας φάνηκε χρήσιμη αυτή η κριτική;

Virginia από Αυστραλία
Μοναχικοί ταξιδιώτες
Superior δωμάτιο
Έμεινε ένα βράδυ τον Σεπτέμβριος 2016
Satisfied Customer
Great place to stay when traveling
Η κριτική γράφτηκε στις 08 Σεπτεμβρίου 2016
Σας φάνηκε χρήσιμη αυτή η κριτική;

Thomas από Ηνωμένες Πολιτείες
Ζευγάρια
Superior δωμάτιο
Έμεινε ένα βράδυ τον Σεπτέμβριος 2016
Close Clean Courteous!
Perfect for what we needed!
Η κριτική γράφτηκε στις 07 Σεπτεμβρίου 2016
Σας φάνηκε χρήσιμη αυτή η κριτική;

Joe από Ηνωμένες Πολιτείες
Ζευγάρια
Superior δωμάτιο
Έμεινε ένα βράδυ τον Σεπτέμβριος 2016
Convenient & Cozy by the Cebu Airport
This is the most convenient location to stay at, being across the street from the airport. The third floor room was nice and cozy and has a really comfortable bed with a nice flatscreen Samsung tv. The wife and I enjoyed our late dinner that was delivered by room service. We ordered the beef steak Tagalog and pasta carbonara which were both outstanding. After a good nights sleep we ventured downstairs in the morning to eat breakfast in the cafe which was pretty good. The cafe had fresh fruit, delicious pastries, a person to cook you an omelette, pork tapa, bacon, noodles, rice and everything was delicious. Before we departed for breakfast the housekeeping even checked on us to make sure everything was fine. Overall we had a pleasent experience and will stay here again the next time we visit Cebu.
Η κριτική γράφτηκε στις 06 Σεπτεμβρίου 2016
Σας φάνηκε χρήσιμη αυτή η κριτική;

Kyebeom από Νότια Κορέα
Οικογένειες με μικρά παιδιά
Superior δωμάτιο
Έμεινε ένα βράδυ τον Σεπτέμβριος 2016
Good service and location~
Thank you.
Η κριτική γράφτηκε στις 06 Σεπτεμβρίου 2016
Σας φάνηκε χρήσιμη αυτή η κριτική;

Jessie από Ηνωμένες Πολιτείες
Μοναχικοί ταξιδιώτες
Σουίτα Executive
Έμεινε ένα βράδυ τον Σεπτέμβριος 2016
Worth it!
Biggest bang for your buck! Clean. Facilities can use an update, but less than 100 yards to the airport and no cab needed! :)
Η κριτική γράφτηκε στις 03 Σεπτεμβρίου 2016
Σας φάνηκε χρήσιμη αυτή η κριτική;

leendy από Φιλιππίνες
Ζευγάρια
Σουίτα Executive
Έμεινε ένα βράδυ τον Αύγουστος 2016
It was a pleasing stay
I would highly recommend this hotel
Η κριτική γράφτηκε στις 02 Σεπτεμβρίου 2016
Σας φάνηκε χρήσιμη αυτή η κριτική;

Jay από Ηνωμένες Πολιτείες
Οικογένειες με μικρά παιδιά
Σουίτα Deluxe
Έμεινε ένα βράδυ τον Αύγουστος 2016
Got upgrade to presidential suite
Η κριτική γράφτηκε στις 01 Σεπτεμβρίου 2016
Σας φάνηκε χρήσιμη αυτή η κριτική;

Myrha από Φιλιππίνες
Ζευγάρια
Σουίτα Deluxe
Έμεινε 3 βράδια τον Αύγουστος 2016
Not good enough
Not very good but not that bad either. The airport receptionist is very good ,he's very helpful and he assisted us in a very good manner but the driver who fetched us from the airport is very main, unwholesome and unfriendly, he didn't give us a smile or even greeted us, my fiance was the one who greeted him first and even asked him "how are you?" How's your day?" But the staff driver didn't say anything in response I can see on his face that he is mad maybe he was thinking that the hotel is just infront on the airport so why still a need for us to be fetched, doesn't he have eyes to see how many luggages we have and knowing that's our first time stay in that hotel and our 2nd time to visit Cebu so my fiance and I are really disappointed, one more thing that we also felt disappointed is our room key card, we encountered twice that our room key didn't functioning or can't open our room so we need to go downstairs just to ask for assistance then on the next day it happened again the same thing, why it still need to happened to us twice for them to see that the problem is on the key card? why they didn't take action right away on the first hand on the problem??? On the second time encountering that problem was the worst one because we need to go downstairs twice just to ask assistance and we're waiting more or less 30 minutes standing outside in our room waiting for some staff to go there to assist us. They should have a phone and every level or floor maybe they could place it outside in the elevator so if the guest encountered problem the same as what we experienced there's no need to go downstairs just to asked for assistance. "First impressions last" the management should be working on this, they should reiterate to their employees and staff that they must create a good first impression to their guest.
Η κριτική γράφτηκε στις 31 Αυγούστου 2016
Σας φάνηκε χρήσιμη αυτή η κριτική;


1

Επιλέξτε το πρόγραμμα επιβράβευσης που χρησιμοποιείτε

Στο πάνω μέρος της σελίδας, πατήστε PointsMAX και θα δείτε πολλά δημοφιλή προγράμματα αεροπορικών εταιρειών και επιβράβευσης για να επιλέξετε το δικό σας.

2

Επιλέξτε ένα δωμάτιο με πόντους

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Κερδίστε έως και 4900 πόντους

Κάθε δωμάτιο που συμμετέχει στο πρόγραμμα θα εμφανίζει τους πόντους που θα κερδίσετε με την κράτηση.

3

Συνδεθείτε και κερδίστε πόντους!

  • Ταυτότητα Προγράμματος Μέλους
  • Δεν θα διανυκτερεύσω εγώ στο ξενοδοχείο. Κάνω την κράτηση εκ μέρους κάποιου άλλου.

Συμπληρώστε τον κωδικό μέλους σας για το επιλεγμένο πρόγραμμα κατά τη διαδικασία της κράτησης. Θα κερδίσετε τον αριθμό των πόντων που εμφανίζονται κατά την κράτηση μόλις κάνετε check-out. Τόσο απλά!

Ξεκινήστε εδώ και επιλέξτε το πρόγραμμα που προτιμάτε: