Πίσω σε πληροφ. ξενοδοχείου

2015
Πολύ καλό 7,7
αποτέλεσμα από 564 κριτικές

Πρόσφατα σχόλια πελατών

Τύπος επιβάτη
Πολύ καλό



από 564 κριτικές
  • Κατάσταση/καθαριότητα ξενοδοχείου: 7,6
  • Παροχές 6,9
  • Τοποθεσία 8,3
  • Άνεση/κατάσταση δωματίου: 7,8
  • Απόδοση προσωπικού: 7,7
  • Σχέση ποιότητας-τιμής: 7,7
  • Φαγητό/Δείπνο: 6,9

Uzzielyn D. από Φιλιππίνες
Οικογένειες με μικρά παιδιά
Έμεινε ένα βράδυ τον Ιούλιος 2016
train your receptionists what CS is
just surprised why breakfast is not included. but the place is nice and cozy. one awful experience though with their receptionists. hope they will train them what a good customer service means
Η κριτική γράφτηκε στις 04 Αυγούστου 2016

Harendran S. από Σιγκαπούρη
Με επαγγελματικές υποχρεώσεις
Έμεινε 2 βράδια τον Ιούνιος 2016
Nice Hotel
Nice Hotel with friendly staff
Η κριτική γράφτηκε στις 03 Αυγούστου 2016

ruskin M. από Καναδάς
Ζευγάρια
Έμεινε ένα βράδυ τον Ιούλιος 2016
Money-grabbing tactics
Get this: if you want a second room key (which is a card), you need to put down a 200 peso deposit, in case you don't return the second card. But they issue a white paper receipt, which you ALSO need to return to claim your 200 peso deposit. Give me a break!!!! So, if you return the key, which is what the deposit is for, but lose the receipt, which is worthless, you lose your deposit. This is wrong on so many levels. First of all, the keys are essentially disposable and no American hotel would ever charge you a deposit for a second key, they'd just give you as many keys as you need, and if you lose one, so what? Plus, to have a system so the receipt is required to claim your stupid deposit on a valueless key, is obviously set up to double their chances of keeping the deposit. In other words, it's an unethical money grab. I suggest everybody who stays there refuse to pay the deposit and demand to speak to the manager to voice their complaints.
Η κριτική γράφτηκε στις 26 Ιουλίου 2016

Marcus C. από Νέα Ζηλανδία
Μοναχικοί ταξιδιώτες
Έμεινε ένα βράδυ τον Σεπτέμβριος 2015
Close to town, pool is an oversized bath
Old and rundown, needs a make over, comfortable bed, good bathroom, clean towels, but overpriced for what you get. No breakfast included, food average.staff ok, pool was a big letdown. And gym was a pile of old rusty machines that don't work...a joke
Η κριτική γράφτηκε στις 23 Ιουλίου 2016

archie A. από Φιλιππίνες
Ζευγάρια
Έμεινε 2 βράδια τον Ιούλιος 2016
Vacation
See you next year pinnacle
Η κριτική γράφτηκε στις 21 Ιουλίου 2016

CHEE P. από Σιγκαπούρη
Με επαγγελματικές υποχρεώσεις
Έμεινε ένα βράδυ τον Ιούλιος 2016
I will be back to stay in this hotel again as this hotel was in a good location
Next to the hotel there is a restaurant selling chicken bbq was very delicious
Η κριτική γράφτηκε στις 17 Ιουλίου 2016

Arvin F. από Φιλιππίνες
Οικογένειες με μικρά παιδιά
Έμεινε ένα βράδυ τον Ιούλιος 2016
Dress honorably or else u will be called the last
Everything was fine about this hotel but you need to dress like an honorable person to be noticed by their staff. We were in line waiting to be called to check in but they called the guy who came after us because that guy is wearing a barong dress unlike us who only wears jeans and shirts.
Η κριτική γράφτηκε στις 06 Ιουλίου 2016

Ariane N. από Φιλιππίνες
Ζευγάρια
Έμεινε ένα βράδυ τον Μάρτιος 2016
Good location
Close to shopping malls. Very good buffet breakfast.
Η κριτική γράφτηκε στις 05 Ιουλίου 2016

Inocencia M. από Καναδάς
Οικογένειες με μεγαλύτερα παιδιά
Έμεινε 2 βράδια τον Ιούνιος 2016
awesome
Continue your excellent service
Η κριτική γράφτηκε στις 01 Ιουλίου 2016

edsel G. από Φιλιππίνες
Με επαγγελματικές υποχρεώσεις
Έμεινε 2 βράδια τον Ιούνιος 2016
room conditiom
Improve lighting for business paper works. Provide bidet at the cr. Recheck hot and cold shower condition
Η κριτική γράφτηκε στις 26 Ιουνίου 2016