2015
Πολύ καλό 7,8
αποτέλεσμα από 6377 κριτικές

Πρόσφατα σχόλια πελατών

Τύπος επιβάτη
Πολύ καλό



από 6377 κριτικές
  • Καθαριότητα 7,7
  • Παροχές 7,9
  • Τοποθεσία 9,0
  • Άνεση/κατάσταση δωματίου: 7,6
  • Απόδοση προσωπικού: 7,5
  • Σχέση ποιότητας-τιμής 7,7
  • Φαγητό/Δείπνο: 7,5
Ταξινόμηση κατά
Επαληθευμένες κριτικές

YEOH από Μαλαισία
Γκρουπ
Deluxe μπαλκόνι
Έμεινε 2 βράδια τον Σεπτέμβριος 2016
Pleasant Stay
Overall great location and friendly staffs
Η κριτική γράφτηκε στις 19 Σεπτεμβρίου 2016

firas από Κουβέιτ
Ζευγάρι
Deluxe Πρόσβαση σε πισίνα
Έμεινε 9 βράδια τον Σεπτέμβριος 2016
Wonderful hotel
Location services and staff
Η κριτική γράφτηκε στις 18 Σεπτεμβρίου 2016

firas από Κουβέιτ
Ζευγάρι
Deluxe Πρόσβαση σε πισίνα
Έμεινε 9 βράδια τον Σεπτέμβριος 2016
Wonderful hotel
Location services and staff
Η κριτική γράφτηκε στις 18 Σεπτεμβρίου 2016

Abdulrahman από Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
Γκρουπ
Deluxe μπαλκόνι
Έμεινε ένα βράδυ τον Σεπτέμβριος 2016
No good srvice .. staff uncooperative
I have stay more than 2 hours just to check in .. staff working is very slow and uncoopreative .. to much of insects and i find lizard inside the room . No facilities .. room service is not available 24hour. Ther was a smell in side the room and when i complain they told me is normal.. Just the location is good I will not stay in this hotel agine ..
Η κριτική γράφτηκε στις 17 Σεπτεμβρίου 2016

Fressie από Φιλιππίνες
Γκρουπ
Deluxe μπαλκόνι
Έμεινε 2 βράδια τον Σεπτέμβριος 2016
Highly Recommended
Staff is very good! We were upgraded to sea view room without additional rate. The overall ambience is very relaxing. I like the lobby design. The pool is clean! The rooms are big! Few steps out and you're in front of the shops. Near Starbuck, Burger King & Mcdo. Just outside tuktuks are already lined up. Easy transportation access. My friends and I all loved this hotel! Good value for money;) We spent 95 each online for 3days and 2 nights
Η κριτική γράφτηκε στις 16 Σεπτεμβρίου 2016

Lay από Μαλαισία
Ένα άτομο
Deluxe μπαλκόνι
Έμεινε 4 βράδια τον Σεπτέμβριος 2016
good
Good
Η κριτική γράφτηκε στις 15 Σεπτεμβρίου 2016

saleh από Κουβέιτ
Ένα άτομο
Deluxe μπαλκόνι
Έμεινε 11 βράδια τον Σεπτέμβριος 2016
bad location & bad facilities
bad location & bad facilities
Η κριτική γράφτηκε στις 15 Σεπτεμβρίου 2016

John από Αυστραλία
Ένα άτομο
Έμεινε 16 βράδια τον Φεβρουάριος 2016
Great value for money
Good location, clean room and great staff
Η κριτική γράφτηκε στις 14 Σεπτεμβρίου 2016

Mohammed από Σαουδική Αραβία
Οικογένεια με μικρά παιδιά
Έμεινε 10 βράδια τον Αύγουστος 2016
The real laxuary in that hotel
I felt the real laxuary in that hotel n I enjoy my vacation . Cleaning was perfect . Staff was helpful n smiling n great
Η κριτική γράφτηκε στις 11 Σεπτεμβρίου 2016

Habib από Σιγκαπούρη
Οικογένεια με μικρά παιδιά
Deluxe μπαλκόνι
Έμεινε 4 βράδια τον Σεπτέμβριος 2016
Excellent Hotel - BUT NEVER TRUST THE HOTEL TOURS - CHAMP TOURS
Very excellent hotel. Superb staff. very friendly. The chamber maid was superb in her cleaning - she took real effort to clean very very well! I hope the Hotel recognises her efforts. But NEVER trust the in-house tour agent - Champ Tours. Really unscrupulous. Booking tours - everything was based in listed price. Its fair enough for security reasons. But suddenly she charged me an extra 1050 baht as booking fees! I was shocked. I asked her if this is the market rate. She says all agents charge the same. Mother of ALL LIARS. I stepped out of the Hotel. Approached the first tour agency. Just 20 metres away from her. BB Tours. They immediately gave me 33% discount. No transport charges. And absolutely no Booking fees! When I asked her how much booking fees - she replied - WHAT BOOKING FEES?? I came back to Champ Tours and asked for a complete refund. All in all I saved more the 2000 bhat for walking out (less than 30 seconds) and doing the booking outside. That's only for the FANTASEA visit. My greatest query is this: Why you want to scalp your own Hotel guests when definitely they will find out the truth sooner or later. I really hope the Hotel looks into this as other than this blackmark - the Hotel is Perfect!
Η κριτική γράφτηκε στις 10 Σεπτεμβρίου 2016


1

2

3

1234

Ξεκινήστε εδώ και επιλέξτε το πρόγραμμα που προτιμάτε: